Data e postimit: 2016-04-26 15:47:48
Lexime: 3312
ELKIDA KIDA
Lloji: Fjale te urta
Tema: FJALE TE URTA
Autori: NAIM FRASHERI
Shkolla: GJON BUZUKU
Klasa: 5E
Qyteti: TIRANE
E-mail: elkidakarasani11@gmail.com


PUNE PUNE NATE-DITE QE TE SHOHIM PAKEZ DRITE.

Vepra te ngjashme
Autori: SEJHAN SHABAN · Lloji: Poezi dashurie · Tema: O MESHIRUES O GJITHFUQISHEM
ME KRIJOVE MUA NENEN E BABANE GJYSHIN TIM TE DASHUR POR EDHE VELLANE TE GJITHE JEMI BASHKE PER TY BESOJME ME NAMAZIN TONE TY TE ADHUROJME EMRIN TEND E PERMEND CDO PUNE KUR FILLOJ FALIMINDERIME TE SHPREHI CDO PUNE KUR MBAROJ
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: Natyra
Natyra na ka ofruar gjithcka ne,nga bimet,pemet e deri te ajri dhe oksigjeni.S`ka asgje ne natyre qe s`mund te preket.Ajo ka natyre lendore.Edhe teshat qe ne varim,njehere jane qull e me vone,kur fryn era,thahen paksa.Por,ne natyre,ka edhe lende qe s`mund...
Autori: Erdis Preja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kjo poezi tregon qe shqiptaret luftojne der ne fund e cdo gje e fitojne me besen e tyre te shenjte e me dhersen e ballit!
Jam i zotit dhe i beses, gjak shqiptar qe se humb shpresen, plot krenar e bujar , e themi me gjithe shpirt, qe jemi shqiptar. Pakez buke e pakez uje, e ne nuk tutemi nga keta hajdute, ne luftojme der ne vdekje, qe keto troje t’i kemi mbi veten...
Autori: Aurora · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjalet e urta
Mos i shiko gunën, shikoji kuletën! Fshati që duket, ka drita! Guri i rëndë është për themele! Qentë le të lehin, ti futja vrapit! Mendja e shëndoshë do kokë të madhe! Njeriu që vetëm për vete punon, punon një muaj dhe bën 1 mi...
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Ese informuese · Tema: ATDHEU
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja? ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi me tregon se sa njerze ikin naga atdheu,ata ikin me autobus,taxi e me qfare mundesie te ken . kjo me vjen per te qare sepse nje dite vendi i tyre do jete b...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: jeta ka sekretet e saja
deshironi te dini gje per jeten?epo jeta te dashur femije ka disa sekrete.deshironi te dini sekretin e muzikes qe eshte muzikaliteti?dhe ta dini se cdo njeri ka me afer vdekjen sepse jeta eshte shume e shkurter.cdo njeri ka bere gabime dhe sakrivica meshi...
Autori: Qemal Mici · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Reportazh
NEW YORK... Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por jeta e perditshme aty eshte thjesht e merzitshme. Epo mire, e pranoj qe eshte fantastike, por vetem gjate koncerteve apo ngjarjeve te rendesishme (qe jane ...
Autori: ronaldo albani · Lloji: Ese krahasuese · Tema: pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: eridona tobli · Lloji: Hartim · Tema: 7 marsi
sapo kujton kete dite natyrisht te vjen ne mendje gjith ajo pune e paepur gjith ato sakrifica qe bene rilindasit dhe patriotet shqiptar per te ngritur dijen e popullit shqiptar.andaj dhe ne duke marre si model sjelljen tuaj shpresojme tju ngjajme ne jet...
Autori: PaolaGjoka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Shpirti na kerkon qe te mbesim perhere femije , te vrapojme mes botes pa probleme , por a eshte e mundur kjo t zgjasi ne perjetesi?Jeta na zgjat krahet duke na perqafuar ne nje horizont te pafundem dijesh , mashtrimesh , te qeshura e te qara . Na mbyll n...
Autori: besiana · Lloji: Fjale te urta · Tema: TE NDRYSHME
Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma….. Aforizma… Aforizma....  Liria eshte si dielli,kur mungon dielli ...




Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: thenje kaq e shkurter pa kuptim

Emri: KIDA
Email: elkidakarasani11@gmail.com
Komenti: E MREKULLUESHME



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com